Mina snoriga barn

Den här förkylningen som både Isak och Liv dragit på sig verkar fortsätta hålla i sig. Isak får vara hemma från dagis den här veckan då han hostar och snorar rätt rejält. Orkesmässigt är han som han brukar förutom att han hostar en del på natten vilket gör honom lite mer bråkig och trotsig på dagarna. Liv verkar inte heller känna av förkylningen på något annat sätt än att hon är väldigt täppt i näsan och tjorvar en del på nätterna. En sliten mamma har dom dock, som sover alldeles för lite på nätterna och sedan måste orka med sina båda barn hela dagarna! Tur att de är lite kortare vecka den här veckan för jag längtar verkligen tills Magnus också är ledig. Då ska jag passa på att sova lite.

Tur ändå att man har så underbara barn för det mesta. När man ser dom skratta och le så får man extra kraft att ta sig igenom dagarna :-) På eftermiddagarna när Liv ätit så brukar vi krypa upp i soffan alla tre och mysa lite. Isak kan vara så go med lillasyster och bryr sig verkligen om henne. Idag så sa han för första gången att han älskar henne och då smälte verkligen mitt hjärta. Han är för underbar min speciella lilla kille :-) Och Liv hon verkar också uppskatta Isak för hon blir så glad när han är nära henne och pratar med henne!


Redan stora tjejen :-)


Min snoriga pojke!


Så fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0