GRATIS fotobok från Fujidirekt :-)

Ett alldeles lysande bra erbjudande till alla med blogg och hemsida får man från www.fujidirekt.se/fotobok.

Varför ska man då göra en fotobok?

Jo för att de är fantastiskt kul att ha ett sånt minne över något som hänt i ens liv. T.ex barnens första år, vårt bröllop eller kanske från någon utlandsresa :-) Fotoboken som jag får från fujidirekt kommer i alla fall att handla om loppans första år. Självklart så måste ju även hon få en likadan bok som storebror har. De ska bli så himla roligt att få knåpa ihop även hennes bok. Om jag får säga det själv så blev storebrors bok otroligt fin :-)

Tack för fotoboken fujidirekt :-)


Sommar=bloggtorka!!!!

Känner inte alls särskilt mycket inspiration att blogga nu när de är sommar. Dagarna tillbringas mycket utomhus och tiden framför datorn blir liten. Men något ska jag väl ändå kunna skriva nu.

På lördag är det dags för dop för loppan uppe i Gällivare. De mesta är klart inför det, de enda som saknas är ju smörgåstårtan och tårtan. Vi åker upp på onsdag förmiddag och stannar nog till måndag. Tisdag har vi möte med din förlängda arm. Vi ska kolla upp möjligheterna till assistent åt Isak.

Isak är för övrigt inne i en riktigt trotsig period nu och beter sig väldigt aggresivt mest hela tiden. Som att de är först nu reaktionen på Liv kommit. Ena sekunden är han hur go som helst för att i nästa hitta på nåt jävulskap. Puh jag hoppas de lugnar ner sig snart för risken finns att jag blir galen annars.

Loppan hon sköter sig däremot bättre. Tur att deras jobbiga perioder inte än så länge sammanfallit. Hon blir duktigare för var dag som går. De nya hon nu vill lära sig är att ta sig fram ålandes på golvet. Hon kan ta sig fram lite i alla fall, även om det går sakta. Men ge henne bara ett par veckor så har hon nog fattat galoppen :-) Hon har även blivit så otroligt duktig med sitt sovande. Hon klarar faktiskt av att somna helt själv i sängen både på kvällen och dagen. De kunde jag inte tro någonsin skulle hända med denna envisa dam.

Ja de har säkert hänt massor mer men som jag glömt.

Bjuder på några bilder som vanligt :-)


Loppa på rymmen med gåstolen


Brorsan på rymmen med vagnen


Finaste kidsen i världen :-)

RSS 2.0