Sommar=bloggtorka!!!!

Känner inte alls särskilt mycket inspiration att blogga nu när de är sommar. Dagarna tillbringas mycket utomhus och tiden framför datorn blir liten. Men något ska jag väl ändå kunna skriva nu.

På lördag är det dags för dop för loppan uppe i Gällivare. De mesta är klart inför det, de enda som saknas är ju smörgåstårtan och tårtan. Vi åker upp på onsdag förmiddag och stannar nog till måndag. Tisdag har vi möte med din förlängda arm. Vi ska kolla upp möjligheterna till assistent åt Isak.

Isak är för övrigt inne i en riktigt trotsig period nu och beter sig väldigt aggresivt mest hela tiden. Som att de är först nu reaktionen på Liv kommit. Ena sekunden är han hur go som helst för att i nästa hitta på nåt jävulskap. Puh jag hoppas de lugnar ner sig snart för risken finns att jag blir galen annars.

Loppan hon sköter sig däremot bättre. Tur att deras jobbiga perioder inte än så länge sammanfallit. Hon blir duktigare för var dag som går. De nya hon nu vill lära sig är att ta sig fram ålandes på golvet. Hon kan ta sig fram lite i alla fall, även om det går sakta. Men ge henne bara ett par veckor så har hon nog fattat galoppen :-) Hon har även blivit så otroligt duktig med sitt sovande. Hon klarar faktiskt av att somna helt själv i sängen både på kvällen och dagen. De kunde jag inte tro någonsin skulle hända med denna envisa dam.

Ja de har säkert hänt massor mer men som jag glömt.

Bjuder på några bilder som vanligt :-)


Loppa på rymmen med gåstolen


Brorsan på rymmen med vagnen


Finaste kidsen i världen :-)

Kommentarer
Postat av: Sussie.

Hej Emma! Vad roligt att du hittat till min blogg! :) Och, just ja....Jag vet nog vem du är också. Du har väl t om bott här på Malmsta? :) Jag tror vi har pratat på FL någon gång för något år sedan. Ser att ni fått en liten loppa ni också. Grattis, även om hon ser ut att vara ett par månader gammal, så är det aldrig försent att säga grattis! ;)



Ang Elias, så har vi haft en kontakt med BUP som började jättebra, men sakta men säkert bleknade bort. Man började med lekterapi, och tyckte att det funkade jättebra, därefter ville dom inte fortsätta! Dumt tycker jag... Nu har dem semester stängt, men jag lär vara bland dem första som ringer dem den 3/8 när dem kommer åter efter sem!



Vi kan höras av bättre sen, Kan skicka ett mail eller så. Det är mitt i natten o jag är påväg i säng! Kul iaf att du skrev..



Må så gott.

2009-07-27 @ 01:18:43
URL: http://SussieEliasEbba.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0